Hopp in i duschen!

Sitter och väntar att maten ska bli klar... Jobbigt med grytor att dom ska puttra så länge! Förberedde allt hackande av grönsaker och sånt smått och gott innan Mackan kom hem, han hade köttet så det fick han ta hand om. Jag är inte så bra på kött... eller ja tillaga blir alltid gott (enligt mig själv iaf:)), men jag klarar inte riktigt av skärandet och putsandet... Tappar helt malusten om jag måste känna lukten en stund av rått kött/fläsk. Endå gången det går bra är när jag rullar köttbullar... Då blir jag riktigt sugen av den råa köttfärsen! ;) Å kyckling ska vi inte tala om, det är ju bland det vidrigaste ever! Dela på en kyckling för att ha i tex sallad, då äter inte jag kyckling på ett bra tag! Men jag tycker det är en härlig känsla att skära i kött, när man står i charken på jobbet och skär upp tex oxfilé eller entrecôt *nice* Jag slipper ju äta det sen! =)

På tal om kött ska ni få se lite mer bilder på min prickiga lilla sälunge... =) Hihii.

Taget med mobilkameran måndag 1/12





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback