Snart 2009

På onsdag morgon åker vi till Uppsala, jag och Markus! Ska bli jätteroligt att fira in det nya året där med Vicke, Daniel och Mackan, även Pauline och hennes kille skulle komma på middag! =) Kommer dock bli lite konstigt att inte ha med sig Felix på en så stor händelse, men men... vi får fira in 2010 ännu större tillsammans hela familjen! :) Stannar till söndag em. Vet att vi kommer ha jätteroligt! Vet även att Felix kommer ha jättroligt här hemma i Kalix med sin älskade mormor! Kanske åker och busar med kusinerna någon dag! =) 

Nu håller jag på med lite småtrix innan trippen, fixar lite musik och program till Vicke... När jag är där är ju jag datasnillet och får fixa en massa på hennes dator, men nu kommer ju det riktiga snillet med mig! =) Han kommer nog få en rackarns massa att göra! =)

Nä nu ska jag strax krypa ner i sängen... Har vart ruskigt trött idag av nån anledning!
På återseende! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback