Tjohopp!

Dagen har bara rusat förbi... Jobbat 07-14 (dessa dagar går så galet fort alltså) Mycket att göra inför helgen, känns som att jag har sprungit fram och tillbaka hela dan. Nåja, fort har det gått iaf! =) Hämtade Felix, som busade och lekte med sina kompisar på dagis... 4 helt vilda och glada ungar som "körde bil" med kuddar kring golvet! Dom hade såå roligt! ;) När vi kom ut på gården på dagis utbrast Felix "Mamma, jag gör stjärnor på is här, kolla" och så gled han foten fram och tillbaka på en liten isfläck! :) Han är rätt rolig våran lilla älskling! Vi for en sväng på stan och kikade runt... Lyckades (hör och häpna) prova två(!!) klänningar på Chili, men lilleman lessnade efter det... han ville gå upp i skyltfönstret och känna på dockorna... Försökte med lite övertalning och lyckades väl si så där, han följde med till kassan så jag fick lägga undan två klänningar (till i morgon, ska prova dom på lunchen)... Vi ska ju på Peters 30-års fest 27:e, jättekul ska det bli! =) Måste han nåt nytt till det känner jag! Var även förbi på jobbet och fick en julklapp av Christer (tänker inte skriva vad, har ju kanske nån läsare från jobbet!?;)) Tackade och bockade! Åkte hem, Felix plingade nog ca 40 gånger på dörren innan vi var inne... Å våran stackars Wilma (katten) satt/låg i hallen och såg smått chockad ut när vi väl klev in... Hon är nog lite halvdöv nu! ;) Har bara lurpat omkring här hemma hela kvällen, jag har plockat i lite "viktiga" papper och Felix har mest lekt och busat, både på egen hand och med mig! =) Mamma kom förbi en stund och surrade och drack kaffe, for vid 20... Då var Felix helt uppeldad och var inte alls intresserad att göra sig redo för sängen, Markus kom hem 21 och efter lite mys och bus var han redo... Å väl i säng slocknade han utan ett ord! ;) Grabbarna har ju ledigt imorrn så dom får sova hur länge dom vill! =) Själv är man på jobbet 08.45-19.00! Sååå kära vänner, nu tänker jag göra mig redo för refrängen! Hörs och störs... (som Anna-Stina brukar uttrycka sig) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback