Yo friends and frienemies :P

I suck on uppdateringar ibland... I know! :S Felix har vattkoppor och jag har vart hemma i veckan med honom, stackarn! Men han är ändå på bra humör, ibland känns han dock lite varm. Och ibland när han håller på och leker stannar han upp och säger "jag är så trött mamma" med lite ynklig röst ;) Hur sött som helst, får då påminna honom att sätta sig i soffan och mysa/vila en liten stund! My sweet sweet heart  =) Från det ena till det fjärde... jag borde ta tag i mitt yttre!! Håret är sä jävla slitet och känns allmänt sunkigt, några hårda träningspass för att tukta fläsket borde stå på agendan, borde även ta tag i alla mina "viktiga papper" som jag bara samlar på huller om buller i ett skåp, har fina pärmar som det inte alls är spec. krävande att sätta in dom i (vilket jag alltid gjorde tidigare). Ja det senaste hörde väl inte till det yttre, snarare till min inre frid... ;) Sluttjatat... Over and out! =)

Här kommer en bild på en relativt prickig Felix, bilden är tagen söndag kväll 30/11
(klicka på den så blir den större=)) Ursäkta den sunkiga kvallan... Skitkamera!


Kommentarer
Postat av: Tessah

ajjjj plutten liten va ont det ska göra me dom där dumma blåsorna! ..

2008-12-04 @ 10:18:02
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback