Hoppsan Kerstin!!?


Jasså då satt man här som så många andra, med en alldelens nyskapad blogg...
har ingen aning om vad man möjligtvis ska kunna fylla sidorna med,
vem som skulle idas läsa om mitt "tråkiga liv" och framför allt, uppdatera!! =)

Nåja, skit samma nu är jag här!!

Har ju en liten födelsedagsfest på agendan... tiden krymper med alldelens för hög fart!
Har ingen jävla aning om hur jag ska hinna med allt jag har tänkt! Har ändå prioriterat bort en del grejjer!
Nu är jag i alla fall ledig resten av veckan och hade tänkt hinna tapetsera klart vardagsrummet, så klart städa hela lilla huset så det är i någolunda kalas skick! ;) Kanske baka nåt (alternativt köpa nåt som någon annan bakat ;))... Garnera tårta till kalaset på fredag, inhandla och göra egen smörgåstårta till partajet på lördag!
Däremellan ska jag även hinna vara med min familj?, som faktiskt är prio 1! =)

Nä, får avrunda detta första inlägg med ett helt jävla vanligt "hej då"

Kommentarer
Postat av: Markus

Förstår presix vad du menar med att det inte finns nog med tid på dygnet... "poff" som någon "vis" person sa... =)

2008-03-01 @ 02:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback