Jobbar och jobbar...

Skyller mitt dåliga bloggande på att jag jobbar mer än tänkt. Chefen frågade i våras om jag vill jobba heltid nu när vi drar igång eller hur jag hade tänkt... men jag tackade nej till heltid och sa att det nog räcker med 75%. Nu när tiderna skulle in kom jag visst upp i 151 timmar, heltid alltså! Nåja, kan väl jobba så ett tag i alla fall så får vi se sen! ;)

Måste ju berätta att Felix gips är borttaget och han mår bra, armen funkar som den ska! =) Han har även blivit så duktig att gå på pottan och kissa! Han har blöja när han sover och man är iväg nånstans... Men är vi bara hemma då är det blöjfritt! =)

Nu ska jag och my love se på Hells Kitchen som vi spelat in från ikväll! :) Sen sängen. Natt natt!

Åhh just det, jag har fått en ny telefon :) En Sony Ericsson W760i (svart), fin fin!
Men jag är lite ovan, har ju haft Nokia så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback