25 års festen blev kanon! :)

Dagen startade med bowling... Malin, Lina, Ida och jag dominerade i hallen... -NOT!! ;) Tisse kikade ner en sväng från jobbet och Sara kom och kollade när vi spelade! Men fan vad roligt det är, trots att jag vrider knät halvt ur led varje gång jag entrar banan! På första serien fick jag 105 poäng och andra 135! Så, övning ger färdighet! ;) Hann även få i oss två Bacardi Breezer till "lunch"! Hem efter en snabbis på stan med Sara! Fixade dekorationen på smörgåstårtorna. Markus körde Fea till mamma vid 17-tiden! Kl. 17.40 attack hoppade jag in i duschen, folket skulle börja droppa in kl. 18! Paniken i drömfabriken... Dom första som kom var Malin och Robert, därefter David. Sminkade mig färdigt innan det var dags för presentöppning... Fick bubbel av David, ett jättefint SNÖ halsband av M & R och grinkalaset var fullt utvecklat när jag öppnade Mackans present... En Nikon D40x !!! Trodde inte mina ögon och frågade om han var CP!? Stor ide att jag precis sminkat mig. ;) Världens bästa present, ever! :) Lite väl dyr men, men! Tack älskling! Kan förmodligen inte säga det nog många gånger!

Sen droppade resten in, Johanna, Sara, Tisse och Lina... En stund efter dom Annsti, Peter och Ida! Sist men inte minst Anki och Ante. Fick en klocka, vin, smycke, en orkidè och roliga snopp sugrör och snoppformade iskuber! =) Alldelens för mycket, hade inte förväntat mig någonting... Campagne+spritbordet på Valhall med alla tjejer var ju alldelens tillräckligt!! Men nänä... :) Tack tack tack tack för ALLT!!!! =) Hade jättekul här hemma med alla nära och kära. Enda som saknades var Vicke... :( Men vi hade telefonkontakt många gånger under kvällen, så det kändes nästan som att hon var med! :) Drack och åt, alla gillade smörgåstårtan (thank god) ;) Kollade på Melodifestivalen och världens sötaste Björn Gustavsson =) Fan vad han är rolig!! Taxi med tjejerna till Stora, korkade upp champagnen och hade skitkul! :) Hemfärd just efter 02, eller... fyllekäk på frsses först! :)

Tack än en gång för en underbar födelsedag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback