Hungrig...

Sitter och väntar på att middagen ska bli klar. *hungrig som få* Blir Lax, potatis och basilikasås. Mums! =)
Ikväll är det final i Let´s Dance. Följer slaviskt med varje vecka! =) Spelar egentligen ingen roll vem som vinner men hejar liiiite mer på Tina och Tobias ;) Ska i alla fall bli spännande!
Felix ska sova hos mamma inatt... Hon ville det så då får det bli så... Han bara älskar att vara där. =)
Får se vad som sker under morgondagen... om det blir Luleå eller inte! ;) Den som lever får se... =P
Nä, duka bordet nu.

Hörs och störs (som Anna-Stina säger:)) Kram.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Är det IDOL som hägrar kanhända? Jag satsar på nästa år, känns inte helt bra att komma dit med bebis i magen. Nästa år SKA jag, och jag ska ta mig ända fram :)

2008-03-28 @ 21:16:34
URL: http://johannavinsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback