Lugn och ro.

Äntligen är den här... Min födelsedag! :) Har kalasat på här hela eftermiddagen och kvällen. Felix slocknade som en stock i kväll... trots allt fika han fick i sig. Vi var beredd på en socker speedad liten sötnos, men inte det! =) Efter att sista gästen gått fixade jag smörgåstårtorna inför morgondagen! Är lite nervös för hur dom ska smaka... eftersom det är första gången jag har gjort egen! Nåja, om dom är tråkiga kan jag ju skylla på att det är första gången i alla fall! ;)

Nu sitter jag här i soffan och har nyss lagt på luren med världens bästa Vicke som sitter och ruttnar och har stand by på ett hotell i Norge (hon är flygvärdinna). Ska strax krypa ner i sängen med min älskling och hoppas att födelsedagen blir fin! :) Ska fara och bowla med sötflickorna på dan... kanske dricka cider till lunch! ;) Tyvärr jobbar Tisse, och Annsti skulle på dop... Men men, dom kommer ju sen på festen! =) Fan vad kul vi ska ha!!!

Nä, sängen ropar på mig! God natt!

Kommentarer
Postat av: xOphear

what?

;)

happy birthday?

2008-03-01 @ 05:39:10
URL: http://www.xOphear.com
Postat av: Alex

Grattis! ;)

2008-03-01 @ 14:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback