Rihanna in my ears

Oh my fucking god... Jag åker till El Stockholmo på tisdag morgon! Har min snyggaste Mackan med mig... eller han ska på lite möten och sånt med jobbet, så vi tar samma plan så vi hinner umgås lite! ;) *10 000 m. klubben here we come* Nä, skämt å sido... :) Vi splittras redan på Arlanda tyvärr :( Men, the show most go on!
Uppsala nästa, styr kosan dit på en gång på morgonen. Myser och umgås med min älskade Victoria. =) Onsdag åker vi till hufvudstaden igen och checkar in på stans nyaste/frächaste hotell... Clarion Sign hotel. Där ska vi bada och softa i morgonrock med utsikt över hela Stockholm och enligt Flisan V dricka RIKTIG CHAMPAGNE... inte illa, det du!! ;) Vicke flachar med Guldkortet och vi blir behandlade som pinsessor, nice! *asgarv* Middag och sen RIHANNA på Hovet!! Weeeeee! *Under my unbrella* Ojoj, vad jag längtar! Kul som fan... Stannar i alla fall till söndag. Kommer väl mest troligt att uppdatera under veckan hos V.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback