24-timmars-attack-sjukan!

Fy hur jag mådde igår! Sååå jävla ont i hela magen plus illamående blandat med feber! Huvvaligen... funderar om det kan ha vart nån "matförgiftning"... för nu mår jag som vanligt igen. Lite skallebank dock. Tänkte först att det var kräksjukan jag blivit drabbad av, men den brukar man väl inte ha så ONT av?? Har inte haft det på flera år så jag minns inte hur det brukar va! Nåja, nu är det över i alla fall! =)
Har tittat på "40 year old virgin" ikväll! :) Shit, både jag och Markus satt och storgrina av skratt... men såg inte färdigt för det var nån jävla repa på skivan så efter 1.25 hackade det bara. Får se färdigt nån annan gång! Nu ska jag fortsätta se en rackarns rolig serie (vart reklampaus)... "How I met your mother" =)

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback