Dålig bloggare just nu... Jag vet! :(

Har inte orkat ta tag i bloggandet, delvis för att jag har hamnat så mycket efter att det blir svårt att återberätta allt... Men men, måste väl börja nånstans. Ska börja med nåt jag stör mig på, men som jag egentligen skiter i...
Vad folk tycker och tror!!
Uppsala är mitt andra hem, trivs så otroligt bra där! Hade säkert stannat längre än 3 veckor om det inte vore för att folk är så jävla trångsynta här hemma i Kalix. För visst MÅSTE det ju va nåt fel i mitt och Markus förhållande om jag är där!? Så klart att jag MÅSTE ha nån annan där nere eftersom jag är borta så länge/mycket!??

Eller kan det vara så satans enkelt som att jag: trivs i stan, älskar att slippa långkalsonger, tokdiggar att ligga i det GRÖNA GRÄSET på en filt i April, slipper klä på Felix vinteroverallen och i stället promenera till lekparken i jeans, hoodie, gympadojjor och solglajjor och låta honom löpa amok... inte har ett jobb att gå till varje dag... Sist och huvudsaken, att jag umgås med min absolut bästa vän i hela världen som vet ALLT om mitt liv, hon som känner till mina innersta tankar och funderingar och pepprar mig med positiv energi...!? Så, visst är det konstigt att jag är i Uppsala?? Det enda jag kan tänka mig att det handlar om är den gamla vanliga svenska avunsjukan... För jag kan åka 120 mil hemifrån och ha det så jävla mycket roligare än i Kalix och ändå älska och bli älskad av min McDreamy!! Ett Lina-citat: "FUCK OFF AND DIE" =P

Peace ?


Kommentarer
Postat av: Micha

Det är tillåtet att vara en dålig bloggare när solen skiner ;) Ha en bra lördag!

2008-05-10 @ 15:41:18
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: vivan

Trevlig kväll! kramiz

2008-05-10 @ 18:23:52
URL: http://vwellermo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback