Brr...

Känner mig riktigt frusen... tror inte att jag håller på att bli sjuk i alla fall! Är nog bara för att jag är trött! Gjorde upp eld på några få ynkliga klabbar som vi hade kvar inne... stuvade på Felix overallen och ut med han och den blåa IKEA påsen (använder den att frakta ved utifrån och in i våran fina "vedbänk", stadig och praktisk! =)). Passade på att tända lyktorna på bron... ser så mysigt ut när dom lyser! =) Även om vi inte har mycket till bro ännu, men det kommer det också... så småningom! ;) Strax ska vi och hämta Markus som jobbar till 18.15, sen lagas det sen middag, Felix och jag har ätit mackor och frukt till mellanmål för att palla tills middagen! Sen blir det Idol, få se hur alla småglin ska fixa temat Rock ikväll! Väntar med spänning! =) Jaja, vi hörs och störs! Kram.

Felix på gården! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback