Min lediga dag!

Har softat med familjen hela förmiddagen (Markus har tagit pappaledigt i veckan =)) *mysigt*. Efter att Felix vilat och jag surrat färdigt med Bästa Vicke som hade trist på sitt hotellrum i Norge (tur att det är billigt att ringa till Norge, blir många samtal dit), åkte vi till Katja från mitt jobb... henner söta dotter Ida fyller 4 år idag! Barnen lekte och vi fikade, hade köpt bokmärken med Prinsessor på och en "Mina bokmärken" bok och en Prinsessor pysselbok (behöver jag skriva att hon älskar Prinsessor!?). Dom där rackarns prinsessorna finns ju överallt nu... på gott och ont! ;) Handlade pizza på vägen hem, mmm vad gott! Mackan hade gjort ett ryck här hemma med Felix rum, snart blir det tapetsering! =) Ååå dom är så fina tapeterna vi köpt! =) Sen kvällen har det vart myspys och bus här hemma! Kanske ett samtal till Norge innan jag ska börja förberedelsena inför natten! Jobbar 07-17 imorrn!

Ha en fin kväll, på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback