Tja!

Hej alla vänner!
Min lediga helg har bara sagt *POFF*, åsså var den borta. Har bara vart hemma och myst hela helgen, åkte till Haparanda på söndag och gjorde som vanligt av med för mycket pengar... Nåja, så är det ibland! ;) Men jag fick tyvärr inte köpt pottan som jag vill ha till Felix. Vi har en vanlig "liten" Baby Björn potta, skulle vilja ha en sån där pottstol istället. Barnens Hus hade bara vit, rosa, röd eller gul... Jag vill ha en blå eller grön så klart! ;) Samma är det på Coop här i Kalix, alla färger utom dom efterlysta! :/ Hmmm... kanske att jag kan hitta nå bilder så ni vet vilka jag pratar om...


BabyBjörn Klassisk Potta  Havsblå Lilla Klassiska Pottan


BabyBjörn Pottstol  Grön Pottstol

Det är bara att leta vidare... =)

Nu ska jag umgås lite med min familj, kanske åker och lägger mig i kärring grillen när lilleman somnat. Känner att jag är i behov av sol på min blekfeta (lol) kropp! =)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback