Vettefan...

Nu är jag lite lugnare (syftar förståss på mitt föregående inlägg), är dock irriterad ännu när jag tänker på det... ;) Är ledig denna helg, vilket Markus helt hade missat, för han är så lurig så han fixat nåt till nästa helg och säger inte vad! :) När han fick veta att jag jobbar nästa helg sa han bara att jag måste fixa ledigt på lördag (skulle ha jobbat 08.45-19) om jag inte kan fixa ledigt hela dagen ska jag i alla fall försöka få ledigt första halvan av dan! Å jag har inten aning om vad tusan han har hittat på! Håller på att spricka av nyfikenhet! :) Annars då... är lite uttråkad idag, har bara tagit det lugnt och kan inte direkt påstå att gjort nåt försök till att hitta på nåt! Det är lite konstigt... alltid när jag har min jobb-helg händer det nåt men när jag är ledig blir vi bara hemma och såsar... Fast iofs, det är kanske så det ska vara... Är man ledig ska man vara det också! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback