Bröstcancer-månaden till ära!

Har fixat lite med färgbyte här i bloggen... det tar sig, sakta men säkert! Å tänkte att vad kan passa bättre än just ROSA nu i Oktober!? :) Så får det bli! Orkar inte pula på nu med bilder å sånt, är för trött... plus att jobbet väntar ju imorrn 07.00. Ska bli skönt att komma dit, fredagar har jag alltid fullt upp med brödet inför helgen. Då slipper man tänka så mycket på annat! =) Vi (eller mest jag, men jag vet att M känner likadant) har kommit fram till att vi måste vårda vårt förhållande lite bättre, som det är nu så jobbar vi bara, hämtar och lämnar på dagis, lagar middag, tar det lugnt i soffan framför nån av alla serier som går... Vi gör aldrig nåt bara M och jag, kanske borde åka på en liten semester eller weekend bara vi två. För att på nytt upptäcka eller bli påminda om vilka vi är bakom mamma och pappa rollen... Man tappar ganska mycket jag, det blir i stället ofta/alltid vi! Å ni får inte tro att jag inte trivs som mamma, för det är det bästa i livet. =) Men, jag är ju fortfarande jag! Våren innan jag vart gravid var vi till Grekland en vecka... 3½ år sen, är det sen VI gjorde nåt för och med varandra bara! Är väl ändå på tiden!?? ;) Å nu har vi tagit tag i Felix rum, tapeterna är beställda idag! =) Det blir ett kul projekt att pyssla med tillsammans! ;) Man måste ju börja i nån ände! Hejs, nu bär det av mot sängen! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Tessah

Håller med dig och förstår hur du tänker.

Man vill ju känna att man är ett jag också. Och inte bara en mamma eller pappa.

jag o marcus funderar också på göra nått tillsammans.

Kanske en kryssning ellern ått framöver.

2008-10-13 @ 12:41:18
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback