Kaffe is the shit!

Sitter och dricker kaffe, surfar runt överallt och ingenstans... Kikar ibland mot tvn där Petsson och Findus dominerar... Felix har börjat gilla dom =) Å Findus är ju bara för gullig! ;) Han är nog snart på väg isäng vår lilleman, ätit välling för en stund sen, vi är ju lediga imorrn från jobb och dagis! Skönt! =) Tänker försöka sova till 09 i alla fall, om inte F vaknar tidigare så klart! ;) Är lite sur på Boxer, vi kan inte se några kanaler alls, trodde först här i helgen att det berodde på allt blåsande som moder natur roat sig med. Men icke det, nu hittade älskling på Boxers hemsida att det är nå fel på nån ca-modul (fråga inte, för jag fattar inte ;)) som kortet sitter i och man behöver bara gå in till närmaste återförsäljare så får man en ny sån! Bra. Men ikväll missar jag massa tv program som jag vill se. Sjukhuset på 3:an, CSI och Boston tea party på 5:an *dubbelsuck* Nä mina vänner, på återseende! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback