Mår inge bra...

Är nog lite höst-deppig... Kan inte påstå att livet känns som en fest just nu! Även om jag gör mitt bästa för att det ska kännas som det! Åkte ner till Vicke i helgen... Hon gör mig alltid gott och även Sara som nu också bor där! :) Och hela Vickes familj och sambo Daniel är en energi boost! =) Men väl hemma igen känns det lite trist, känns verkligen hemskt att skriva... men jag måste! Och nu är Felix sjuk också, stackars liten... idag har jag vart ledig så vi har bara myst och försökt få F att må bättre... men imorrn måste jag ta "vård av sjukt barn" för första gången! Så förhoppningsvis är han frisk till på tors! Nä, nu ska jag äta en totalt onödig kvällsmacka och varm O´boy! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback