Tidsfördriv... ;)

Gör såhär:

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Hem till UPPSALA ÄNTLIGEN

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Genom att öppna detta sms har du automatiskt dödat en man med liten snopp.

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss? Det är nog ingen fara!

4. Vilket sms blev du mest berörd av? Tack säger han.

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Hallå vad hände igår?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Fick precis mens...

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? Ha det så bra iaf.

8. Vad vill du höra mest av allt? Jag tror det bara blir du och jag.

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen? Härligt:)

10. Din romantiska replik? Hej!

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? Hej mitt hjärta.

Lite kul vart det ju allt! ;) Kopierat av mina kära vänner Tessah och Anki...

Kommentarer
Postat av: Tessah

hehe svaren kan ju bli så knas :)

2008-09-29 @ 12:45:23
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback