Förlåt mina fina trogna läsare...

Nu har det vart en riktig bloggsvacka! Har haft så mycket roligt med familj och goda vänner och massa hålligång att jag helt enkelt förträngt bloggen, men nu ni... som jag alltid skriver ska jag ta tag och vara duktig! =) Enligt statestiken har jag en ganska jämn ström läsare varje dag... och söndagar, ja då nästan dubblas antalet läsare! =)

Just nu sitter jag med städknuten på skallen och pysslar inför Vicke och Daniels ankomst ikväll *längtar* =) Dom ska fira påsken här! Weee vad roligt! Mindre kul är att jag åkt på en otäck varande inflammation i en visdomstand, tant tandläkare sploade rent och skrev ut penicillin när jag var där i morse... Sen i Maj ska skiten ut!! =) Haft ajaj i den flera gånger nu! :/ *POFF* Tillbaka till tvättberget (rent som ska vikas). Återkommer när det finns tid! Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback