Ledig idag! =)

Idag är en sån där skum dag då jag tänker på tok för mycket... Svältande barn och orättvisor i världen, funderar på vad jag kan göra för att förändra!? Jag vet att svaret är inte mycket. Jag är Världsförälder med Unicef och ger en slant varje månad, men det räcker inte... jag vill kunna göra mer! Nåja, kommer inte komma nån vart med mina funderingar idag i alla fall... ;)

Nu till nåt mycket roligare... Käraste Jenny kämpade med kärlek natten till torsdag (16:e) och födde prinsessa nummer 2 till Isaksson/Stadin familjen! =) Hela 4060 vägde hon och 52 lång... Hoppas på att få träffa nya stjärnskottet och resten av familjen inom en snar framtid! =) 

Och i helgen, närmare bestämt 18/4 friade svärmorsdrömmen Daniel till sin Victoria! =) Jag blev alldelens varm och lycklig i hela kroppen! ;) Så nu ni, blir det kanske bröllop 2010 mellan Victoria och Daniel x2!! =D (Ni vet, kronprinsessan Victoria och prins Daniel av Västergötland tänker ju gänga sig då) ;) Hihii! 

Har just slagit igång WALL-E till Felix, den är väldigt poppis vill jag lova! ;) Så nu får han mysa till den en stund innan det är dags att vila för honom! Jag ska då passa på att städa lite... tömma och fylla diskmaskinen! På återseende! =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nå gumman...när ska du kämpa med kärlek för andra gången då..? fniss



Kram kram



Är ni i stan måste ni komma förbi!

2009-04-23 @ 18:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback