Vart tog värmen vägen?

Jag gillar inte detta väder över huvud taget... Solen är ju härlig när den värmer och bara är så där härligt solig, men varför stormar det?? Och varför är det knappt över minusstrecket?? Nä nu vill vi ju ha kanonsol, ingen vind what so ever och minst +5 i skuggan! =) Någon som inte håller med?? Ähh föresten, ni som inte håller med... håll käften, är inte intresserad! ;)

Idag har jag jobbat mitt härliga fredagspass, 07-14... Sen hämtade jag Lillebus och vi åkte till Gallerian och fikade med världens bästa Malin! =) Alltid lika mysigt, å vi har även spikat middag hos dom imorgon och sen ev. lite alkohol förtäring hemma hos oss! ;) Efter dejten med M hämtade jag och (världens suraste) Felix Mackan, åkte och handlade på Hemköp... hem och laga mat! :) Å nu sitter jag här och bara är, mätt och belåten... Markus åkte iväg och körde sin syster, Felix kollar på tv i vårat sovrum, katten sover inna på golvvärmen i badrummet... hmmm kanske man skulle passa på att göra en liten brasa i brist på annat... Känns faktiskt lite kallt här inne! 

Hejs söta vänner!

(Psssst... lämna gärna ett litet hej eller nåt) =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Världen suraste Felix? Nä vad kan du antyda med detta ;P

2009-04-17 @ 23:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback