Vem kan ro utan åror??

Inte då jag i alla fall, då blir det väl snarare att paddla med armarna som gäller!? =)

Dagen har rullat på i lagom takt idag, känns som att jag hunnit mycket... 06.45 var det dagislämning, på jobbet i tid 07.00. Sen tillbaka till dagis 10.30 för att ta Felix på 3-års kontrollen, allt gick smidigt, han var duktig och svarade på alla frågor bvc tanten ställde (dom kollar språk och lite motorik och sånt på denna koll). Enligt mina mått mätt fick han MVG ;) (såklart). Tillbaka till dagis och jobb, hann ju knappt jobba så var det dags för lunch, tog med mig min vapendragare Malin på Café Mocca och vi tryckte i oss en kycklingsallad var, surrade om lite skvaller och massa allvar! =) Eller hur Malin?? ;) Tillbaka till jobbet *POFF* så var klockan 17 och jag skulle gå hem! =) Mamma hade hämtat Felix från dagge tidigare så jag kunde fixa lite to dos på stan, Mackan var hemma från Piteå innan jag hade handlat klart så han hämtade F från mormorn, sen lagade vi mat tillsammans... Blev falukorv i ugn med jättemycket grönsaker och kokt potatis! Till vår stora förvåning åt Felix jättebra, han smaskade även i sig A L L A broccolibuketter som fanns! Kan lova att det var en himla massa, då blir man glad i mamma/pappa hjärtat! =) Efter middagen blev det en kort mysstund för hela familjen i soffan, men jag orkade inte se mina räkningar nå mer som smygits in i brevlådan senaste veckan så jag tog och betalade bort dom!! *Skönt som fan* En grej mindre att han ångest för! =) Felix slocknade som en stock i sin säng och vi har bara tagit det piano i soffan! Å nu sitter jag här, har tagit fram köttfärs från frysen och kollat att vi har allt till middagen imorrn. Blir spagetti (eller nån annan form av pasta) och köttfärssås kanske lite broccoli till, det är som gott! =) Tänker även krossa egna tomater i stället för att hälla i sån från burk/tetra (min älskade vän Vicke påminner mig ständigt om vilka onödiga konstgjorda grejer vi stoppar i oss) och vi hade kvar tomater från det att Vicke och Daniel var här och varken jag eller Mackan äter tomater i vanlia fall, så nu blir det kross av dom! =) Ojoj, nu blev det mycket onödigt vetande... är lite trött, jag skyller på det! *Sorry* Ska pallra mig mot sängen strax! =) Dricka lite juice är ett måste, har värsta begäret! (Nej, jag är inte gravid) :) God natt!

Kommentarer
Postat av: Malin

bara väldigt nödvändigt vetande när vi samtalar ;)

sängen nu... sova... läsa LITE bok ;)



kramen

2009-04-23 @ 23:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback