Habbillabjubb!

Ett smart sätt att shoppa på när man inte egentligen inte ska... Ha jävligt lite tid på dig! =)

Var idag och skulle kika på en ny cykelhjälm till Felix, nope cykelperioden är inte över än... jag tar röd/silver faran till jobbet 06.45, Mackan lämnar på dagis 09.30 (varannan dag) och sen hämtar jag Felix med hojjen! *Lycklig kille* Det var även planen idag, men, Markus hade glömt hjälmen till Felix (som börjar va för liten) så jag tyckte att då kan jag gå på Team Sportia och köpa en lite större, som han kan ha nästa sommar också! Men där sket jag en lök, Team hade bara stora eller jävligt fula hjälmar. =/ Men, då tände det till i shoppingtarmen kan jag lova och jag började genast blicka ut över butiken... vad kan jag tänkas köpa nu då i stället!? ;) Men det var då det slog mig. FAN, Felix har ingen hjälm i eftermiddag, jag är på lunchrast som snart är över, bäst att stressa vidare. For till Intersport i stället... Där hade dom tyvärr bara "flick-hjälmar" i rätt storlek. Så det blev ingenting, jävligt billigt måst jag säga! =) Men det innebar ju att jag hade ett litet hämta-på-dagis-problem, som löste sig rätt snabbt av min kära mor! =) Hon hämtade honom och jag cyklade bara hem!

Sen har det såsats. Taco till middag och efter det har jag vart på väg att somna i soffan helt galet många gånger! =/ Men nu ska jag fan börja närma mig sängen... Typiskt, kommer mig i säng "i tid" dagar då jag har morgondagen ledigt! =) Nåja, det kan ju vara trevligt att vara utvilad när man är ledig och faktiskt måste göra nån nytta hemma! ;)


Johanna: Felix går på Grytnäs förskola, inte Ib... Går det bra där för honom?  =)

The end.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo, det går superbra, han är en dagiskille ut i fingerspetsarna :)

2009-08-25 @ 12:26:24
URL: http://paucisverbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback