-20 grader!

Har haft ruskiga problem att logga in här på blogg.se, så jag kommer inte fyra av nåt maraton inlägg. Med min härliga tur kommer det bli "Sidjäveln kan inte visas" och *poff* så är inlägget som bortblåst... så nu ordbajsar jag bara lite i stället! Helt onödigt, men då är det gjort i alla fall! :P Har haft Malin och Robert på besök ikväll, dom åker till Egypten på måndag och lämnade en julklapp till Felix! =) Vi fikade och drack kaffe, otroligt dumt med massa socker och koffein på kvällskvisten. Är helt speedad och sjukt trött på samma gång! =/ Schizooo is in tha house! Men det är alltid lika mysigt att umgås! Kommer sakna dom när dom åker, även om det "bara" är en vecka... Men det är ju vetskapen om att dom är helt sjukt långt borta som gör att man känner så! ;) Massa kärlek

Nu ska jag försöka stänga mina övertrötta ögon och faaaan inte öppna dem innan klockan ringer 05.45... Men det lär nog bli en och en annan nattlig tur till toa! *Snark*

Inne i vecka 21 nu btw.


Ha en skön och kylig natt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Shit va tidigt ni skulle uppp =) hoppas F hade det roligt och tog på sig pepparkaksdressen =) Ha de gott tjejen Kram Malin

2009-12-17 @ 20:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback