Ja just det ja... måste visst ha rubrik!? ;)

Idag är orken liiite bättre... har börjat försöka få i mig lite extra järn. Även om jag inte känner mig speciellt mycket tröttare än vanligt så kanske det är järnbrist som spökar. Huvudvärk är inte något jag brukar ha i vanliga fall och nu på sistone har det vart lite till och från! =/ Ska till lab. och lämna blodprov och barnmorskan på tisdag, får se då vad svaren visar! ;)

Har vart hos söta kusin Viktoria idag och firat henne på 20-års dagen! =) Hon fick ett fint armband från SNÖ av oss och Alex. Det verkade vara uppskattat! =) Tror nästan att jag måste köpa ett likadant till mig själv, eller kanske önska ett av tomten!? ;) Som vanligt på kalas så dricker man ju en massa kaffe (2 koppar rättare sagt), men jag måste nog sluta med det efter att klockan slagit Bolibompa... för nu känner jag mig väldigt pigg och nästan lite stirrig! Nåja, det är bara tvinga igen ögonen, uppstigning 05.45!

Jaa, imorrn är det ju fredag, härligt värre! =) Jobbar 07.00-14.00 och dagen går alltid sjukt fort på jobbet. Citerar systrarna Heinonen: "Hej jag heter Rulle och jag är full. Full Rulle" *fnissar* Kvällen kommer spernderas med goda vänner framför Idol-finalen. Både jag och Malin är utan karlar för kvällen (bådas ska på julfest med sina jobb). Tänkte oss till Anna-Stina och Peter, kanske köper med lite glögg!? =)

Nästa fredag är det dags för våran fest med jobbet, blir julbord och Bowling! =) Ser fram emot det, men borde kanske åka och tjuvträna så man inte är helt värdelös... ;) Nä, helt sugig brukar jag inte vara, även om man bara gör det en gång per år typ! =)

Sandra lyckades fota mig förra året när klotet såg ut att gå rakt mot...



en strike!! Så här glad blir man då! =)



Nu är det gonatt i stugan!


Lev och må friends och frienemies! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback