Vila i frid!

Jobbet igår gick väldigt fort, som jag trodde! Mackan slutade också tidigare och kom hem med oss! =) Gjorde Polarsmörgåstårta till "middag"... Mamma kom och åt lite också! ;) Mackan åkte iväg till jobbet och då kom den tråkiga nyheten... Min kära faster ringde och berättade att farfar gått bort! :( Ja vad säger man... Livet är fan orättvist, farmor för några månader sen och nu farfar! :( Jag känner mig bara tom när jag tänker på det!

Jag och Felix åkte i alla fall till A-S med familj där även Malin och Lady var... Alltid trevligt att mysa och umgås och nu även för att få tänka på någonting annat! När vi åkte hem plockade vi upp Markus från Posten också!

Idag har det pysslats på en massa i Felix rum, kabellister har dragits kring golvet och in med ett element! =) Markus är det ju så klart som stått för fixandet! ;) I morgon ska han få slappa och mysa med Felix och jag ska tag i en massa städning, ska även rensa och gå igenom i våran bokhylla som ska flytta och få ny ägare. Kanske ska börja redan ikväll!? Ja det ska jag!! ;)


Sötaste Lady! =)




Lite plock nu innan sängen!


God natt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänk att vi alla ska den vägen vandra- men aldrig är man förberedd. Nytt liv pirrar i magen, Felix ser till att du alltid får dig ett gott skratt, dina vänner och sambo likaså, julen annalkas - hoppas att vardagen fylls av ljusglimtar som tröst.



Kram på Er!

2009-12-13 @ 08:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback