Kommer bli fet!

Sitter för andra kvällen i rad och äter cheddar popcorn och dill o gräslök chips! Mmm vad jag älskar det! Alltså jag blandar... ett chirre och ett eller två popcorn! Ojoj, vad jag mumsar! =) Å nä, detta är ingen graviditetsgrej... Har vart periodare i flera år! ;) Det var någon som tipsade om att det skulle vara gott och *poff* så var jag fast! Nog snackat om mina tjockisfasoner! ;) För fet kommer jag väl bli, förr eller senare! Men än så längen har jag bara gått upp 0,5 kg... är i v. 18 nu! Med Felix gick jag upp 10 kg. totalt, spännande att se vart detta slutar! ;)

Dagen har bestått av en massa slappande, surrat med Vicke i telefon vääldigt länge! ♥ =) Hade sen planerat att lilla familjen skulle åka till IKEA, för Mackan åkte en timma tidigare på jobbet och skulle sluta tidigare då också... Men nä! Gick inte att sluta tidigare så vi ställde in trippen. Kanske åker på torsdag i stället, slutar 15.00 då! =)

Nu ska jag ut och sätta i bilen i timern så den är varm och go imorrn när jag ska på jobbet. Sen är det sängen för hela slanten!

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haaaa gumman 10 kg!!!! Kom igen och kalla dig tjockis när du smäller på dig 30 kg ;=) Det är en heeeeeeel del att älska det!



Kram

2009-12-02 @ 14:55:04
Postat av: Victoria A

Gumman jag tycker vi ska spika telefonmaratondejt varje tisdag då du är ledig. Så vi inte missar alla updates som händer i våra liv! puss

2009-12-02 @ 17:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback