Tjabba

Igår var riktigt trevlig. =) Jobbade till 14.00, hämtade Felix och körde honom till mamma, hade klipptid kl. 15.00 (jag vet, bara en månad sen jag klippte mig men hockeyfrillan var ett faktum ;)). Kan säga ett jag är sjukt nöjd, väldigt kort i nacken och fortfarande långt framtill! Emmpan forstod direkt vad jag ville ha och gjorde ett jättebra jobb! =) Hon är dessutom snabb som blixten med saxen... ;) Utan att vara slarvig!! :) Hann förbi till Malin och Robert på en kaffe, Malin hade också vart hos frissan. Väldigt fin hon me! =) Vi har ju lite liknande frisyrer men det tycker inte jag gör något... Hon är ju mörk och jag ljus! ;)

Sen bar det av hem och fixa mig inför julfesten med jobbet. Är svårt att klä sig i "partykläder" med en växande mage tycker jag... Men jag vart nöjd till slut! =) Väl där gick bowlingen så där... första omgången i alla fall. Andra gick betydligt bättre! =) Men hade jäkligt kul! Åt julbord och satt kvar ett tag och surrade, klockan 22.00 började vi dra oss hemåt! Chaffade Emme på partaj och Fredrik hem till Puling! Skönt att vara hemma tidigt, var riktigt trött!

Nu är jag strax på väg mot jobbet, på återseende! =)


Kommentarer
Postat av: Malin & Robbe

Hoppas filmen var bra =)

Lite resfeber här ska knyta oss snart =)

Ha en god jul KRAMAR

2009-12-21 @ 00:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback