Fryser...

Måste nog göra upp eld här hemma... Inte speciellt kallt egentligen men jag har vart frusen hela dagen! *håller tummarna att det inte är nån sjukdom på väg* Åsså är jag trött också, men det beror nog mest på den stora portion mat jag just åt! ;) Nu hade jag tänkt slappa lite i soffan innan jag ska iväg på en föreläsning om puls-träning... Första passet är på onsdag, idag ska vi få lite material typ receptböcker och matdagböcker... och så här står det i mailet: I samband med föreläsningen så får ni all teoretisk kunskap som ni behöver för att kunna lägga en bra grund i er kommande träning. Vi räknar ut era träningszoner som vi sedan kommer att jobba mycket med i praktiken. Jag är laddad som fan, äntligen kanske man får lite pli på sig själv och gå regelbundet... För jag är helt värdelös, jag tränar några gånger och sen bara slutar jag! :/ Vi kommer träna spinning måndagar och onsdagar i grupp och sen är det tänkt att man ska träna ett pass på egen hand. Det borde jag väl fixa! =) Men jag är lite nervös, har aldrig varit på ett spinningpass, ever!! ;) Tur att vi alla som är med på detta sitter i samma båt! Nä nu ska jag gosa ner mig med mina grabbar som redan myser under en filt i soffan! =)

Ha det bra, kram!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättesnygga och läckra skor....på en vacker fot! (moohaa...nu lät jag som en fotfetisch...)



Stora kramen!!

2009-02-23 @ 20:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback