Hahaha...

Blev lite fundersam på hur mycket skor jag egentligen har (efter mitt förra inlägg)... räknade lite snabbt till 54 par, bara i hallen står det 17 par! Å det värsta är att jag vet att jag har många fler än så, å ska man räkna typ sandaler blir det väl 20 till! Jag måste nog ha problem!? Hur mycket skor har ni?? Vad är "normalt"? Fast många par har jag inte använt på flera år... dags att kasta, jag vet! :) Men jag känner en som är likadan som jag, om inte värre... Jenny "Isen" Isaksson! =) Kanske har "ärvt" det från henne, vi har ju trots allt hängt ihop sen jag var typ 3 bast... Vi blev skadade för livet! *skratt*


Kommentarer
Postat av: Malin





men skor är härligt att ha...



får släng några så har du inte lika många =)

2009-02-16 @ 18:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback