Nu är det sängen som gäller...

Detta skrev jag vid 23 igår... gick inte att publicera då!

Ja, jag hade inte så mycket mer att komma med just nu tror jag. Dagen har bestått av dagislämning, jobb, dagishämtning, middag, soffhäng, videocam med Vicke (som ruttnar på ett hotell i Norge), godisabstinens och mer soffhäng! =) Ganska skönt ändå... Bör tilläggas att när abstinensen slog på var det bara att pallra sig mot världens bästa Hemköp och inhandla det som kroppen så gärna ville ha! :) Både sött, surt och salt... blev såklart lite choklad också i påsen! Tur som fan att det inte var morgonens temperatur ute nå mer, då vi åkte i morse var det endast -26 grader! Brrrrr! Nåja, nu är det bara -6 och jag hoppas det håller sig så här nu! Helt perfekt enligt mig! =) Nä nu ni! Sova var det, blev ju lite mer än jag tänkt mig! Puss och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback