Fruktsallad.

Lördagen blev kanonrolig! =) Tack allihopa, ingen nämnd ingen glömd... ;)
Å där mitt i allt sminkande innan festen blev jag less på mitt hår... å klippte lite lugg! :) Tokigt värre!



Här på min Pixbox kan ni kika på lite mer bilder... Carros Pixbox Tyvärr är våran lilla skitkamera inställd på nåt väldigt konstigt, bilderna blir superduperkassa. Men men, man ser ju på ett ungefär i alla fall! =)

Nu ska jag käka lite fruktsallad här med lilla familjen, blev väldigt sugen på det ikväll! =)

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker du var fin i lugg! :)

2009-02-05 @ 16:50:56
URL: http://3lo.blogg.se/
Postat av: Malin

synes om ca 63 minuter, snacka om att de ska bli gotta med PLANKSTEK =)

2009-02-05 @ 17:57:27
Postat av: Anki

Vad fin du är i lugg! Mycket bra=) Nu är vi hemma från semsterresan och vi har haft det kanonskönt=) Vi var på ultraljud i måndags, har satt ut bilder i bloggen. Såå liiiten bebis, 18 cm! Jag längtar tills jag får snosa och pussa på den godingen=) Kram kram

2009-02-05 @ 19:12:43
URL: http://spinninganki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback