Chipsfrossa

Ucsh vad jag har svullat ikväll, läsk och chirre i mängder... Men mmmm så härligt tillika ;) Trots allt socker och skit jag nu har tryckt i mig börjar jag ändå bli trött... =) Ska försöka lägga mig till kl. 23 i alla fall, igår var den inte fören 01 innan jag somnade och nåt liknande natten innan... I morse var jag helt sjukt trött när klockan ringde, klädde mig och fixade mig halft om halft i sömnen, stapplade in på jobbet med huvudet på sne, fötterna vinklat så där lite utvecklingsstört innåt och armarna hängandes nere vid knäna kl. 06.58... jag var faan inte snygg! =) Men imorrn är ju en kort dag för mig 07-14, så även om jag inte är så snygg så ska jag nog ta mig igenom dagen! ;)

Ååå, igår gjorde jag en jättegod röd linssoppa. Den kommer komma ofta på våran matsedel hemma, Felix storsrejkade dock efter att ha smakat en pytteliten sked... Får ha ett annat alternativ till honom... *Lill myran*

Nä mina vänner, nu ska jag göra lite snåfix innan partyt med John Blund... Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback