Jahapp...

Då var man hemma efter jobb, tandläkarbesök och dagishämtning! Felix myser i soffan med nallarna och lite barntv, han har ju inte vart på dagis sen i fredags så han är lite trött och får sitta där och mysa en stund! Jag är hungrig som fan, mitt besök hos folktandvården var närmare bestämt hos min tandhygienist... Blir kallad varje år, vilket är skönt... Tänderna såg bra ut, knappt nå tandsten å sånt dumt men ett hål (vilket jag visste om). Fick tid hos tandläkaren i början på mars! Men nu får jag inte äta på en stund... fick påpenslat flour, (ni vet, sånt där banansmosch som är helt gult och ser ut som att man inte borstat tänderna på flera år) vilket betyder att man inte får äta närmaste timmen/timmarna. Hon sa MINST en timme ska jag vänta med att äta.... Har gått det nu så snart blir det att trycka nån macka! Har fan inte ätit nåt idag... bör nämnas att jag har klivit upp 06.00!! Waaooooaooo låter magen! Hmpf! Ska pula på här hemma lite och sen ska vi på stan och göra lite ärenden! Nä nu pallar jag inte längre... MAAAAT!!

Hejsvejs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback