Segt som fan

Går typ inte att klicka runt här på blogg.se just nu för mig... med min otur kommer detta inlägg bara försvinna när det ska publiceras! Nä, det gör det nog inte... men man vet aldrig. Ids inte skriva nåt långt i fall att! =)
Är på väg in i duschen, ska jobba imorrn och då kan man ju inte se ut som hejkomochhjälpmig... ;) Har vart och fikat med Malin och Robert ikväll, även Mackan och Felix var med... =) (var kvällsöppet på stan) Trevligt värre! =) Vi träffades även i helgen med lite tacos, drinkar och spel hemma hos oss, även Malins syster Sandra med maken Perre och söta sonen Jonatan gjorde oss sällskap... =) och i övermorgon (lördag) blir det party hos M & R... Men då blir det PARTY och barnfritt! :) Ska bli roligt, vi hade tänkt oss ut på hotellet som har haft stängt sen nyår! Är riktigt laddad, danssugen som få! Minns inte när jag var ut på Valhall sist kanske i november nån gång...!?? I love to dance! Nä, duscha var det jag skulle göra, inte fastna här!! =)

ps. Jenny: Vi måste styra upp ett möte snart, suktar efter din bebismage! ;) Vill ju så klart träffa hela dig och familjen... men du fattar! =D

 
Min äldsta bästis Jenny med söta Alicia i bakgrunden
(jag och J, we go way back... började hänga ihop när jag var typ 3 år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback