Bilder på håret...

Jag LOVADE ju bilder på håret när jag så smart kom på att
färga det mitt i natten... ;)
Så här kommer det ett gäng.

Dom små bilderna är klickbara, så blir dom större!

Är det inte gult så säg? ;) Nyblekt.



Under progress... blekt syrenlila ;) Wella



Poff så försvann der gula! =)



Men jag gillar Goldwell bättre, mörkare lila färg under själva toningen och resultatet blir även lite "mörkare"/gråare än Wella. Synd bara att det inte finns i Kalix, har då inte hittat det nånstans! =(



Här syns det ju ganska tydligt hur mörkt det är! ;)




Ursäkta modellen... hon fick inte betalt! =D *hihii*

Kommentarer
Postat av: Maud

Hejsan

Men herre va lila det ser ut, jag hade nog blivit skraj och sköljt ur det dir...

Men jag har ju sett dig, och jag måste bara få säga att du är dööö läcker i håret jätte snyggt.

Kram Maud

2009-07-02 @ 23:06:16
URL: http://fridfullahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback