Citron is my name...

Tog fram massa scrap stuff och kände mig galet kreativ, tänkte göra ett gratulationskort till helgens födelsedagsbarn (Sandra på jobbet)... men vet ni va? Det fetsket sig... när allt var framdraget var min mojo som bortblåst. Gjorde några töntiga försök till skisser men nä! Var bara att plocka bort allt igen. Så nu är jag sur i stället. Ska lägga mig på min matta och göra några hundra situps (läs: några tiotal), måste tukta magfettet innan det rullar ner för byxkanten. *suck* Faan vad sur jag känner mig! Och mina kött-stockar till lår börjar bli tyngre och tyngre efter gårdagens löprunda kring Innanbäcken... 40 min. = Blödande skavsår!! Det var det värt. Imorgon springer jag i foppa tofflorna!

Ungefär så här känner jag just nu...



Bitterfittan has left the building.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback