Hmmm

Satt och kikade igenom lite bilder från förra året. Hade lite lite att göra en kväll... Då blev det lite skit med kameran och funderingar på vilken ögonfärg jag egentligen har... Kom tyvärr inte fram till någon specifik färg, eftersom jag har flera... ;)
Men coolast är ändå Johanna, hon har ett brunt och ett grönt öga! =D Hmm, trist att jag inte hade nån bild på dom! =/



Fast på dessa bilder ser ögonen ut att gå i typ mörk blå, men i verkligheten ser dom mer gröna ut. Om nån frågar så har jag gröna/melerade ögon =)

Sov gott alla stjärnor.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, det är svårt det där med ögonfärg och dess nyanser men det vi med 100% säkerhet kan säga är att du i alla fall har ETT brunt öga...



Ha ha ha ha haaaaaaaaaaaaaa!

2009-07-15 @ 13:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback