Sommaren är kort...

Är det över nu? Kanonväder i ca 2 veckor med uppåt 30 grader, just nu: 12,2 grader... i morse när Mackan cyklade till jobbet: 9 grader!! =/ Whats the deal with that? Liite varmare kan vi väl få?! =)

Har köpt hem halstrad strömming av "fiskgubben" som står utanför gallerian... Så nu har det njutits här på Klöverstigen, självklart på tunnbröd! =) Fram tills nu har jag druckit ca 1 liter vatten, hinner säkert bli lika mycket till innan sänggående. Resultatet är ju ganska glasklart, jojjobanan till toan inatt och då förmodligen lite mera vatten! ;) Jaja, det är det värt! =)

LillSpikenKenning har fått "sommarlov" idag, lyckliga killen undrade om det är samma sommarlov som Isabelle (hans kompis på dagis) har fått... ;) Heheh, han trodde att han skulle få nånting fysiskt, inte lätt att va liten! ;) Nästa vecka går ju jag min sista innan semester, så då ska Felix vara hos mamma. Sommar-dagis på Gammelängen! ♥

Vet inte om det blir så mycket mer än så här idag. Jobbar i helgen... 13-21.15 lördag, 08.45-15 söndag. Helgen är räddad... eller min lever är räddad... ;) Har vart lite mycket alkohol senaste helgerna, nu senast Kalixdagen, innan det midsommar och därinnan båtresan! *dubbelsuck* Men va fan, man lever bara en gång... =)


"Det finns två sätt att få lugn; det ena att aldrig göra vad man ångrar, det andra att aldrig ångra vad man gör"
-August Strindberg

Over and out. Kram.


Kommentarer
Postat av: Malin

hihi... näää inte har de festats nått.. hehe... kolla in om några helger :P

2009-07-04 @ 20:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback