Torsdag...

... var en väldigt lång dag. Startade 04.15 hemma, stängde igen väskan efter att facet var på. Vi tog varsinn stor kaffemugg med oss i bilen och även morgontidningen! =) Mysig frukoststund! Markus följde med mig in på Kallax en stund, pussades hej då innan jag gick till säkerhetskontrollen! Frukost på planet, träffade Hanna Jakobsson och hennes barn. Dom ska också till Otto Myrbergsväg, till Sara och barnen! =) Så vi följdes åt till bussen och på Centralstation kom Daniel och hämtade oss. Satt sen hos Sara och jyra och drack kaffe, väntade på att Vicke skulle vakna... Det gjorde hon vid 14! =) Var här hemma och tog det lugnt, Daniel gick och jobba, Vicke lagade sin smarriga köttfärssås och spagetti och vi åt! Helena kom förbi, vi gick (jag och Helena) till Sara och Hanna när Vicke gick till jobbet 20.45... Satt där och surra och drack lite vin, hem därifrån vid midnatt... Skönt att det bara är 100 meter mellan husen dom bor i! =) Daniel hade nyss kommit hem och han såsade i soffan, satt nog vaken till ca 01... Bäddade ut på soffan, hann nog ligga ner i ca 1 min innan jag sov! ;) Ganska trött var jag.
Men idag är jag pigg och utvilad, är på väg ner på stan, lite smink på först! =) Har klipptid hos Lynn 12.00 =) Blir inga stora förändringar, mest bara att korta ner det! ;) *skönt* Sen kommer jag vara kvar på stan tills Vicke kommer, hon har också tid hos Lynn idag, kl. 16! =) Nä, hopp iväg nu!

Ha en härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback