Vem fan släckte lampan?

Alltså detta måste ju va nåt skämt... nån lurig jävel har mixtrat med baota termostaten, eller tutat i hela världen att det är dagens datum (just nu här hos mig 7/7-09), fast det egentligen är September! Här hemma står ute tempen på 6,7 grader nu. Hohooo solen, nu måste du börja värma igen! Tänk alla stackars växter och djur som inte har en klocka på armen att gå efter, dom som har en inbyggd (typ som Skalman)... ;) Vad ska dom tro? Är det dags att börja äta upp sig inför den kalla hårda vintern? Ska jag börja gräva mig ett hål som jag kan övervintra i? Ja... funderingarna är många. Så om ni ser nån smällfet grävling/björn/fågel som ser allmänt förrvirrad ut, ja då vet ni anledningen! =) Moder jord busar lite och kollar vilka som är me! ;)

Inte så lite söt...



Suck... kram och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag vet att det finns en deadline nu men det är ändå jobbigt med alla krämpor=) Men snart har vi en pytteliten bebis att lukta på=) Helt underbart kommer det att bli!

2009-07-07 @ 12:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback