Fan vad dåligt!! =/

Det funkar inte att MMS blogga för mig! Störande som fan!! Åker till Stockholm om ca 1 tim... eller då är vi på väg härifrån i alla fall! Jag, Markus, Malin och Robert... =) Åker till Anders lägenhet (han kommer hem imorrn bitti fån Kreta) och sover där, imorrn åker vi ut till Gröna Lund och härjar skiten ur oss. Fredag em. hoppar vi på Silja Line och bara är tills på söndag morgon! =) Så Bloggandet lär ju bli sparsamt (som vanligt då kanske ;)). Hade hoppats på att det skulle funka att  MMS:a... då hade ni fått lite roliga bilder i alla fall! Men men! =( Nu ska jag packa i det sista i väskan! 

Ha en superhärlig helg mina vänner! Kraam.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback