Fick fina blommor på morsdag =)

Jaha kära ni... Helgen har vart helt sjukt härlig, massa sol och mys hemma! =) Sköna morsdag avnjöts i trädgården under dagen, eftermiddagen (när molnen och blåsten kom) firade vi hos mormor och morfar, ALLA var där. =) Barn, barnbarn och barnbarnsbarn (till mormor och morfar alltså). Vi kalasade med tårta och blåbärspaj! Jag och Alex har köpt en solstol åt mamma, så hon kan sitta/ligga bakåtlutad och steka på sin altan! ;) Sen åkte vi vidare till Inger (svärmor) en sväng, gick även över till Emmas nya lägenhet som hon nu håller på att fylla för fullt! =) Fräsch och fin 3:a! Poff så var klockan läggdags för Felix och vi speedade hem... Ja, det var helgen det!

Suck, idag är ju min lediga dag... men så kul får man inte ha det. Ska inventera på jobbet, Mackan kommer hem ca. 15 så jag kan åka till jobbet! Vi får väl se hur länge vi kommer hålla på idag! =/ Nåja, det är bara att göra det bästa av situationen och försöka ha roligt!



Jenny: Haha, ja gurkan är en favorit! ;) *skrattar*

"Blekt blondin": Hjärtat finns under specialtecken i verktygsfältet, här på blogg.se i alla fall. Men det ska även finnas nån siffekod man kan skriva in för att få ett hjärta, vet tyvärr inte vad det är! :( Någon av mina andra läsare kanske vet?? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback