Middagsdax...

Har hållit på och limma in lite recept i min receptbok och blev påmind om massa goda maträtter som jag mer eller mindre glömt bort... =) Men jag saknar nåt med couscous... gillar det som tusan men vi lagar det aldrig! :/ Måste ta och googla lite kanske! ;)

Från det ena till det tredje så är Felix ganska pigg, just nu springer han omkring här och busar... Men han hostar otrevligt, han höll nyss på att kräkas, så mycket hostar han! =( Men det blir ingen förskola imorrn heller. Han ska få sova hos mamma inatt!
 
Jag och Mackan ska och jobba några timmar imorrnbitti och sen bär det iväg till Umeå med Lina och Emma. Vi kommer fara senast 10, begravningen är kl. 14! Är lite i valet och kvalet om man ska köra på helsvart eller kanske svarta byxor, en lite ljusare tröja och kanske svart kavaj!? Alltså inte en typ rosa tröja utan kanske grå... Vad tycker ni? Och samma med Markus, han har ju sin kostym... är det för påklätt? Fan vad jobbigt, man är ju (tack och lov) så sällan på begravningar så man vet inte riktigt hur man ska göra... Och en till sak, när M´s farfar begravdes så hade vi en ros var inne i kyrkan som vi la på kistan och typ sa ett sista hej då... brukar man göra så? Är det bara dom närmsta som gör det eller kan vem som helst göra så? *Svårt*

Nä nu ska middagen tillagas, på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback