Tjena, tjabba, hallå!

Long time no see... Har fortfarande ont i skallen/käften/käken... vissa dagar klarar jag mig på panodil men som idag, första dagen utan tamponad (lilla smala gasbindan) har det gjort dags-att-droga-mig-ont! =( Men jag reder mig, tydligen bara lite senare än förr! =) Penicillinkuren är snart över, thank god... Ni som känner mig vet ju om min piller-fobi... Kan säga att jag lärt mig kontrollera kräkreflexen när pillret åker ner genom strupen. Men huvva, det är då endast för att jag vet att det bara är under en kort period! Skulle aldrig kunna bli pillerknarkare! =) Nog om denna skiten.

Imorgon 09.15 sitter jag i en stol hos Kalix frisörerna... =D Har en ganska klar bild hur jag vill att resultatet ska bli, då gäller det bara att kunna förklara så jag får det skallen i stället för i! ;) Spännande ska det bli i alla fall... är jag nöjd kommer det väl upp en bild eller två (när jag fått fingret ur ***** och upp på avtryckaren på kameran) Hörrödu, inte kan du väl ha bokstaverat r ö v e n där över stjärnorna!?? =) Hehe!

Nä, nu ska tänderna borstas innan sängen.

Hejjpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback