Twilight!!!

Ja... jag kunde inte hålla mig. Hade tänkt att jag skulle läsa "Om jag kunde drömma" innan jag såg filmen. Men jag blev så sugen på den ikväll på jobbet så det blev att hyra den! Jag är officiellt förälskad i Edward Cullen, nä inte riktigt men lite! =) Jag blev lite småkär under många scener kan jag lova! Mackan blev nog det han också (men det skulle han ju så klart aldrig erkänna). =) Jag trodde att han skulle tycka att den var töntig men det gjorde han inte! Han gillade den! =) Så nu ska jag gå och lägga mig, så här lite nykär och huvudet fullt av förväntan! Hahah, nä jag skojade bara... inte spåra ur nu! ;) Jag ska attacksova, jobbar 08.45-15.00 imorrn (som nu gått och blivit idag). Skönt att sluta tidigt en söndag, tidigare jobbade jag alltid 15-21.15 på söndagar så det är lite nytt att nu sluta när man brukar börja! =) 

Hej hopp gummisnopp!

Kommentarer
Postat av: Malin

suck... jag förstår dig... :)

2009-05-10 @ 12:38:05
Postat av: Malin

Boken är ännu bättre :)

2009-05-10 @ 12:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback