Klunk klunk

Ska väl hinna med ett snabbt inlägg innan sängen idag. Vi har nyss sett klart Johan Falk 2, såg ettan igår... Tycket att dom är helt okej, så det blir att se dom resterande också! =)

Faan, mitt största (graviditets) problem just nu är att jag är så jävla törstig hela tiden... å värst blir det mot kvällen, så man måste vakna mitt i natten och gå upp. =/ Grrr, har försökt att inte dricka så mycket så sent men då har jag i stället världens sjukaste huvudvärk på morgonen när jag vaknar. Känner mig typ bakfull! =( Urk! Tänkte att kvällsdrickandet kanske har att göra med att jag dricker för lite under dagarna, så jag testade att dricka som fan en dag... Resultatet: Ja, det var ju nästan så att jag hade kunnat sitta kvar på toa hela dagen, fick gå hemskt ofta och var fortfarande lika törstig när kvällen kom! =/  Nåja, det rätar förhoppningsvis ut sig snart! ;)

Längtar till helgen, vi åker till Piteå på lördag fm. och strosar lite på stan, sen beger vi oss till Havsbadet och checkar in på hotellet. Kanske badar och myser på ;) Kvällen blir vi roade av Wallmans och mumsar julmat i stora lass! :) Mycket trevligt! Är med Postfolket vi ska! Mest bara äldre men det spelar inte så stor roll, jag och Mackan får ägna oss åt varandra! =)

 

Hopp och studs i säng, nattnatt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååå va mysigt, alltså inte kissandet utan er kommande helg ;=)



Ta hand om varandra och njuuut!

Kram

2009-11-27 @ 08:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback