Lars-Arne... ;)

Det vart en promenad till stan med vagnen, mitt på Kalixbron ringde svärmor och bjöd oss på lasagne! =) Det kan man ju bara inte säga nej till! ;)

Gick lite på stan innan butikerna stängde, vilket tråkigt nog är kl. 14.00 eller 15.00! =/ Kikade på en jacka åt Markus, han var så klart väldigt omotiverad att prova men jag tvingade på honom en parkas för 999:- =) Helt neutral svart med grått lurv i luvan, jättefin! Men klockan var precis 15.00 då så det vart inget köp... men jag känner på mig att den kommer inhandlas. Han såg tom. lite nöjd ut när han poserade framför spegeln! ;)

Ja, efter det knatade vi upp till Inger. Emma, Melwin och Tommy var där och vi satt och surrade mest medans barnen så klart skulle ha samma leksak heeela tiden... Konstigt beteende det där! ;) Efter koma i soffan vart det kaffe, glass och choklad till efterrätt. Huuuua, jag är fortfarande mätt! Tog oss i kragen kring 18.30 och pallrade oss hemåt... Fick sällskap en bit av Emma, Tommy och Melwin på bob... Men tyvärr hade det börjat blåsa, så vid brofästet gick dom hemåt igen!

Väl hemma kikade vi på The Incredibles, för hundrafemtielfte gången... ;) Myys med tända ljus, chips och julmust! =) Summan av kardemumman, en riktigt härlig ledig slappar-dag! =) Nu ska jag och Mackan mysa ner oss med en film som vi redan sett (tydligen), för vi känner oss inte riktigt redo för sängen... och filmerna som visas på tv har man, även om dom är bra, sett alldelens för många gånger redan! ;)

Ha en fortsatt skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback